יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

איש חשוב מאוד פרק 9

איש חשוב מאוד פרק 9

איש חשוב מאוד פרק 9 לצפייה ישירה:  

"איש חשוב מאוד" הינה סדרת דרמה ישראלית מבית HOT המציגה את השחקן המפורסם יהודה לוי כפי שלא ראינו אותו מעולם, כבן אדם ולא הכוכב הגדול כפי שכולם מכירים אותו. יהודה לוי מגלם בסדרה את עצמו, כוכב גדול, בן 35, נוירוטי, מפחד להתבגר, סובל מהתקפי חרדה, בולמוסי אכילה, אפים ודאונים. במשך שנים הוא התבגר לעיני המצלמות וכולנו בטוחים שאנחנו באמת מכירים אותו. הוא נער הפוסטר שלנו, יפה תואר, כריזמטי, שזוף, מצליחן עם מבט הוליוודי, בת זוג כוכבת ואוטו ספורט. אבל האמת היא שמאחורי אוסף הקלישאות האלה נמצא מישהו אחר לגמרי.

איש חשוב מאוד פרק 9 – הפרק יהיה זמין לצפייה ישירה מיד לאחר השידור !

איש חשוב מאוד פרק 9 לצפייה ישירה תקציר: במהלך הסדרה, פוגש יהודה את רונה (אלמה דישי, שזו הופעתה הטלוויזיונית הראשונה), סטודנטית ומלצרית בת 30, גרושה טרייה, חכמה, מלאה, מנותקת מהעולם שלו ושונה מכל מה שהוא הכיר. יחד איתה הוא מנסה לתרגל לרגע משהו שמעולם לא היה לו ולא בטוח שהוא באמת רוצה: חיים נורמליים. "איש חשוב מאוד" היא דרמה קומית ריאליסטית וחריפה, אינטימית וכנה, עלינו ועל הגיבורים שלנו, ועל תוצאות האהבה וההערצה שאנחנו מרעיפים עליהם.

איש חשוב מאוד פרק 9 - לצפייה לחצו כאן!


איש חשוב מאוד פרק 9 לצפייה ישירה הפרק המלא

יהודה הגיע למצב בעייתי בו הוא צריך להחליט מה הוא עושה: מה שהחברה דורשת ממנו לעשות וזה לצאת עם דוגמנית רזה ויפה או שהוא הולך עם הלב שלו וממשיך את הקשר עם רונה. יהודה מבין שיש בעיה עם הקשר שלו עם רונה בגלל שאין לה גוף של דוגמנית וזה משהו שיכול לפגוע לו בהמשך הקריירה. איש חשוב מאוד פרק 9 לצפייה ישירה הפרק המלא עד כמה שזה עצוב שאפילו אמא שלו מנסה לשכנע אותו לרדת מהעץ עליו הוא עלה ויהודה מתרגז מאוד. הפרק הקרוב יספק לנו תשובות להמון שאלות שעלו בפרקים הקודמים ואתם לא הולכים לפספס את זה. איש חשוב מאוד פרק 9 לצפייה ישירה הפרק המלא עכשיו על המסך שלכם לפני כולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה