יום רביעי, 15 באוקטובר 2014

זגורי אימפריה פרק 1

זגורי אימפריה פרק 1
ברוכים הבאים לאתר שלנו של 'זגורי אימפריה לצפייה ישירה', הסדרה נפתחת בשחקן עוז זהבי (הנקרא בשם אביאל בסדרה), מגיע חזרה לביתו לאחר שסולק על ידי אביו לפני הרבה שנים.

זגורי אימפריה פרק 1 צפייה ישירה: לאחר כניסתו של אביאל לביתו לאחר הרבה שנים שלא היה בו, בני המשפחה שבבית מתחילים לריב, ויויאן - אמו של אביאל מקבלת בברכה את חזרתו של אביאל ומחבקת אותו ואילו אביו - אלברט, אינו מוכן לשמוע כלל על בניו אביאל ועל חזרתו. האחים תופסים צדדים במשפחה, חלקם מסכימים עם האם, וחלק עם האב, כתוצאה מצדדים אלו נוצר מלחמה בתוך המשפחה.
זגורי אימרפיה צפויה לעלות בשידור בתאריך 8 באפריל, שנת 2014. הסדרה נראית סדרה מבטיחה והיא ככל הנראה הולכת להכנס לחיים שלנו ולליבינו. ישנם הרבה שחקנים טובים מלוהקים בסדרה עם היסטוריה של סדרות טובות, לפי הפרומו הראשוני - אפשר להבין שזאת סדרה על רמה.

זגורי אימפריה פרק 1 לצפייה ישירה - כאן!
זגורי אימפריה פרק 1 לצפייה ישירה
זגורי אימפריה פרק 1

זגורי אימפריה פרק 1 לצפייה ישירה, הפרק הראשון נפתח בזה שעוז זהבי (אביאל), מגיע חזרה לבית אחרי שנים שלא היה בו לאחר שאביו סילק אותו מהבית. זגורי אימפריה פרק 1 צפייה ישירה: לאחר שאביאל נכנס לבית אחרי שנים רבות שלא היה בו, הבית כולו מתחיל לריב ויויאן אמו של אביאל מקבלת אותו בזרועות פתוחות אך אלברט אינו מוכן לשמוע על כך שאביאל חוזר הביתה.
כל האחים כולם תופסים צדדים, חלקם עם ויויאן וחלקם עם אלברט ונוצרת מלחמה שלמה בתוך המשפחה.זגורי אימרפיה מגיעה אלינו בפרק ראשון ב08/04/14 והיא הולכת להכנס לנו לתוך החיים, הסדרה מלוהקת היטב והשחקנים משחקים מעולה וכבר לפי הפרומו והפרק הראשון אפשר להבין שזאת סדרה שהולכת להכנס לנו ללב.זגורי אימפריה פרק 1 לצפייה ישירהאנא בצעו את המדריך לפני הצפייה בפרק:
זגורי אימפריה פרק 1  המלא לצפיה ישירה
פרק 1 : סבא עומד למות

במצוות סבא פינטו הגוסס אביאל (עוז זהבי) חוזר הביתה אחרי שנים של נתק מהמשפחה. החזרה הביתה פותחת פצעים ישנים והופכת את השבעה על מותו של פינטו לבלתי אפשרית.

זגורי אימפריה  מגוללת את סיפורה של משפחת זגורי מבאר שבע – משפחה ברוכת ילדים ועצבים. הסדרה נפתחת עם חזרתו הביתה של אביאל (עוז זהבי), אחד הבנים, שגורש בנעוריו מהבית על ידי אב המשפחה (משה איבגי). חזרתו קורעת את הבית מבפנים ומציתה מלחמה פנימית, שאף הולכת ומתעצמת כשקללה מפחידה מוטלת על בני המשפחה…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה