יום שני, 13 באוקטובר 2014

היחידה פרק 14

פרק חדש של היחידה לצפייה ישירה סדרת הדוקו ראליטי החדשה של חברת הוט ובמרכז עלילת היחידה פרק 14   לצפייה ישירה עומדים עשרה סלבס נבחרים של ישראל ומתגייסים לצה"ל. הסדרה עוקבת אחרי אנשים מפורסמים שעולים שוב על המדים הירוקים של צבא ההגנה לישראל, ומתגייסים לשרת את המדינה, רק שהפעם בצורה קצת אחרת ונוחה. במסגרת הסדרה, עשרת הסלבס מתגייסים כדי להקים להקה צבאית שהמטרה שלה להרים מופע בידור מיוחד עבור חיילי צה"ל, כשהיא תהיה להקה צבאית לכל דבר בצה"ל. יחד עם זאת הסלבס יצייתו לפוקדות, יעשו טורנויות, השקמות ובעיקר צחוק. לסדרה התגייסו אילנית לוי, מאיר סוויסה, קותי סבג, רגב הוד, דרק שארפ, אתי ביטון, מאיה בצלאל, וג'וליה לוי בוקן.

תקציר היחידה פרק 14: הוט לוקחת להפקה מקור חדשה ומיוחדת עשרה מפורסמים ומגייסת אותם שוב לצה"ל על מנת להקים להקה צבאית חדשה בצה"ל היחידה. כחלק מזה, הופקד משה קפן שתפקידו לתת לסלבס אימונים קוליים בשביל לעלות הופעה מיוחדת מול מאות חיילים ומפקדים של צבא ההגנה של ישראל. חבורת המפורסמים ישנה יחד בבסיס צבאי מיוחד שהוקם עבורה ושם הם מבצעים אימונים צבאיים כמו כל חייל בצה"ל: שמירות, אימונים, ניווטים, מטווחים, זריקות רימון וצניחות אוויריות. כל שבוע נשלחים הסלבס כדי להופיע בפני חיילים בבסיסים שונים בארץ כדי לשמח את חיילי צה"ל הגיבורים, וכל הופעה יוצרת רגעים מרגשים בין המפורסמים לחיילים, עם שירים שגדלנו עליהם כמו 'בוא אלינו לים', 'שלווה', ו'שיר לשלום' ועוד רבים.
היחידה פרק 14 לצפייה ישירה:

ראשונים ברשת: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. תנו לייק ושתפו את האתר, ונמשיך להביא לכם פרקים לפני כולם.



רק אצלנו הפרק זמין באיכות HD! שתפו את את האתר לכולם. צפייה מהנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה