יום שישי, 20 במאי 2016

וויז קאליפה מגיע בישראל

מישהו אמר לגיליזציה? וויז קאליפה נוחת בישראל!

זה הולך להיות, אולי, אירוע הקנאביס הגדול ביותר בישראל, אירוע עם המוני חובבי הירוק הזה, ובעיקר חובבי מוסיקת הראפ וההיפ הופ של הראפר המפורסם ביותר בעולם כיום – וויז קאליפה. וויז קאליפה, הראפר האמריקאי, שכולנו שמענו עליו לא מעט, מגיע לישראל ביוני הקרוב וצפוי להופיע בפני המוני מעריצים, המחכים לבואו כבר לא מעט שנים. 


כרטיסים לוויז קאליפה


וויז וקנאביס

וויז קאליפה מוכר בעולם המוסיקה כילד הרע של הז'אנר ושמו מזוהה לא מעט עם הקנאביס. יחד עם סנופ דוג, השתתף קאליפה בעבר בסרט "Mac & Devin Go To High School", סרט דוקו-קומדיה, שבו ככבו השניים, זה לצד זה, כשאחד בתפקיד "החנון" (קאליפה), והשני בתפקיד "הסטלן" (סנופ דוג).
ואוטוטו – וויז קאליפה מגיע גם אלינו!
קאליפה השיק בשנה האחרונה זן קנאביס מיוחד על שמו "קאליפה כוש", מה שהופך אותו לאחד מתוך 5 המוסיקאים הפופולאריים שנכנסו באופן רשמי לעסקי הקנאביס. השקת הזן החדש הזה, מדגישה את הקשר ההדוק שבין המוסיקה לבין הקנאביס, קשר שנשמר כבר לא מעט שנים ונראה שלעולם לא יפרם. המוני המעריצים של קאליפה נהנים בכל הופעה מלא מעט הפתעות הקשורות לקנאביס שנמכר להם במהלך ההופעה וכמובן גם מג'וינטים שמדליקים מכל עבר, יחד עם וויז קאליפה, שיופיע מולם על הבמה.
הופעתו של קאליפה בישראל מקדימה את סיבוב ההופעות שלו עם סנופ דוג, סיבוב הופעות בשם "היי טור" שייערך במדינות רבות בארצות הברית וצפוי להיות מלא בקנאביס (ומכאן גם שמו... "High Tour"). ההופעה בישראל, יריית הפתיחה של סיבוב ההופעות עמוס הקנאביס של קאליפה וסנופ דוג, תתקיים ב – 25.6.16 בלייב-פארק שבראשון לציון. לרכישת כרטיסים לוויז קאליפה דרך מגה טיקטס, ובעלות של 289 ₪ לכרטיס, היכנסו לכאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה