יום שבת, 17 בינואר 2015

מחוברים+ עונה 2 פרק 4

מחוברים פלוס עונה 2 - פרק 4

דניאל אסייג, בקושי בן 22, וכבר נשוי ואבא לילד בן 3 מנסה לחשב מסלול מחדש. אורלי וגיא הולכים רחוק בניסיון להביא ילד משותף, וליאור דיין מנסה להחזיק מעמד תחת הלחץ של הפרנסה והלידה הצפויה. 

מחוברים + - הסדרה המוערכת והמדוברת שנמכרה בכל רחבי העולם, וזכתה שלוש פעמים בפרס האקדמיה לטלוויזיה, חוזרת בעונה חדשה, עם אורלי וילנאי וגיא מרוז, ליאור דיין, דרור רפאל, עדי שילון ודניאל אסייג. הדמויות המרתקות שנבחרו לעונה החדשה של 'מחוברים+', מתעדות את חייהן, יום יום, במשך קרוב לשנה, ויוצרות תיעוד אינטימי החושף את סיפורם בכנות ובאומץ. בלי פילטרים ובלי הגנות, המחוברים מדליקים את המצלמה ברגעים הדרמטיים ביותר, וחומרי הגלם שהם מביאים נערכים ביד אומן קולנועית שמציבה את הסדרה בליגה משל עצמה. הפורמט המציא שפה טלוויזיונית חדשה, שמועתקת כיום בתוכניות טלוויזיה אחרות, בפרומואים ובפרסומות. 



מחוברים פלוס

את העונה החדשה של "מחוברים+", ביים וערך עמי טיר, הבמאי והעורך הראשי של "מחוברים+" ו"מחוברים 2", והעורך הראשי בשתי עונות הבכורה. הפורמט החדשני של HOT ו"קודה תקשורת", שהפיק ויצר רם לנדס, נמכר להפקה ב-14 מדינות על-ידי "ארמוזה פורמטס" – ביניהן צרפת, הולנד, פינלנד, אירלנד, הודו ודנמרק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה