יום שלישי, 24 במרץ 2015

זגורי אימפריה עונה 2 פרק 22

זגורי אימפריה עונה 2 פרק 22

זגורי אימפריה עונה 2 פרק 22 (48) לצפייה ישירה : עוד פרק חדש ומרענן של הסדרה המצליחה "זגורי אימפריה", הסדרה "זגורי אימפריה" הנה סדרה ישראלית מצליחה עלתה לשידור ב-8 באפריל 2014, בערוץ HOT 3. הסדרה "זגורי אימפריה" נכתבה על ידי מאור זגורי, הסדרה "זגורי אימפריה" מספרת על משפחת זגורי אשר חיה בבאר שבע, לאחר מותו של הסבא המשפחה נאבקת להסרת הקללה הרובצת על ראשה.

הסדרה "זגורי אימפריה" מתחילה עם חזרתו של אביאל זגורי (עוז זהבי), שהוא הבן השלישי למשפחת זגורי, שבנעוריו יצא ביוזמת אב המשפחה לפנמייה, אלברט (בבר) זגורי (משה איבגי), ולא ביקר בבית הוריו במשך 8 שנים. אביאל, הוא קצין בדרגת סרן אשר מפקד בחיל התותחנים בצבא, הוא מקבל שיחת טלפון ממשפחתו בהודעה שסבו על סף מוות והוא מבקש לראותו. אביאל מיד מגיע לבי הוריו, ונפרד בפעם האחרונה מסבו לפני מותו. בצוואתו של הסבא כתוב שהוא לא רוצה שינוחו עליו שבעה, וכך עשו משפחתו. בעקבות כך מטילה מסעודה (אחותו של הסבא) קללה על כול המשפחה. הרבה מלחמות והצתות מתחילות במשפחה עם חרתו של אביאל לביתו, שהולכת וגדלה כשקללה מפחידה מוטלת על בני המשפחה.


בכדי להסיר את הקללה הרובצת על משפחת זגורי,המשפחה תצטרך להמשיך את מסורתו של הסבא שנפטר ולהמשיך את דוכן הפלאפל שהיה שייך לסבא שנקרא "מלך הלאפל" כפי שנדר אביאל לסבו. בתחילה אביאל מוותר על עסק ה"לאפל" של סבו לאחר שאמו הסכימה לכך שבעלה יקבל את הנדר על עצמו, וזאת לאחר שהנדר של אביאל לסבו הותר. לאחר מכן מתגלה כי בבר ניסה לגנוב את ה"לאפל" כדי להעביר את הפלאפל שלו לשם בכדי שלא יוכלו לקחת את הפלאפל שלו מההוצאה לפועל, אביאל כועס ומחליט ללכת נגד אביו ולפתוח את ה"לאפל", ולא להעבירו לאביו. דבר זה גורם לפיצוץ ולפילוג כאשר האמא תומכת בבנה כנגד בעלה וילדיהם, מה שמוביל גם למריבות ומחלוקת בין ילדי המשפחה. כמו כן, אביתר, הילד החמישי במשפחה, מסתבך עם עבריין בשם צ'או לאחר שניסה להשתמש בשמו כשם במה ולהגשים את חלומו כזמר. לאחר מכן החל לעובד בעבורו עם אנשיו ועובר על החוק. בנוסף מתברר שאלבז, האיש שטיפל בסבא פינטו, פלש לביתו ומחפש את הירושה שהשאיר בביתו, ובכך מגוללת העלילה את הנדר ואת כל מה שהשאיר הסבא.

זגורי אימפריה עונה 2 פרק 22 (48) לצפייה ישירה: לחץ כאן

הפרק יעלה לאחר שידורו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה