יום שישי, 6 במרץ 2015

פאודה פרק 3 לצפייה ישירה

לאחרונה שודר פאודה פרק 3 לצפייה ישירה : פאודה היא סדרת מתח ואקשן ישראלית אשר נוצרה על ידי הפרשן לענייני ערבים של אתר וואלה - אבי יששכרוף, שעלתה לשידור בתאריך ה-15 בפברואר ללקוחות Yes, בערוץ Yes Action. המילה 'פאודה' היא 'כאוס' בשפה הערבית, שמשמעותה בין היתר בלאגן, תוהו ובוהו וקונפליקט מתמשך, והיא באה לידי ביטוי בסדרה בצורה מותחת ומעניינת כאחת.

פאודה פרק 3 לצפייה ישירה מדברת על יחידת אמ"ן (אגף המודיעין) מובחרת של מסתערבים אשר אחד מהם - דורון, חוזר לשטח אחרי שנה וחצי של הפסקת פיקוד ושירות בה, כדי להרוג כביכול את 'אבו אחמד' - פעיל טרור מבוקש באמ"ן אשר מכונה "הפנתר". דורון התעמת בעבר בקרב יריות עם אבו אחמד והוא היחיד שאי פעם ראה כיצד הוא נראה, ויש גם לציין כי חשבו שאבו אחמד מת מאותו קרב יריות, אבל גילו את האמת רק לאחר שאחד מהאנשים מבפנים סיפר (בלחץ חקירה) כי אבו אחמד עומד מאחורי פיגוע גדול וידוע, וזוהי בעצם הסיבה לחזרתו לשטח של דורון. במהלך הסדרה מגלה דורון ויחידתו סודות רבים לגבי אבו אחמד, משפחתו והאויב הכללי. במשך אותם גילויים ומסעות, דורון נקלע ללחצים וקשיים נפשיים הגורמים לו לאבד קשר מאסיבי עם משפחתו וחבריו, ולהרבה ערעורים נפשיים בקשר אליו ובקשר לעתיד שלו שהולך ומתקרב.

הסדרה פאודה (כאוס בערבית), מביאה את סיפורם של דורון, מפקד צוות מסתערבים ואנשיו המנסים ללכוד חי או מת את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, תאופיק חאמד, "הפנתר". המרדף הבלתי פוסק גובה מחיר יקר, פיזי ונפשי מדורון, בני צוותו והקרובים אליהם. אולם את המחיר משלם גם הצד השני, של "האויב". הפנתר, האיש שדם של יותר מ-100 ישראלים על ידיו, גורם במסע ההרג שלו לפגיעה בחפים מפשע, ישראלים ופלסטינים. המאבק הקשה והמדמם בין הצדדים נפרש למול עינינו במלוא האכזריות שלו במהלך העונה הראשונה וחושף את פניה המכוערים של המלחמה אך גם את הרעות ואחוות הלוחמים.

במלחמה הזאת הכול אישי - פאודה! סדרת אקשן דרמה מותחת שלא יוצאת מהראש.
צוות מסתערבים השייך לאמ"ן, רודף אחר בכיר מבוקשי החמאס בגדה.
בעקבות צורך מבצעי, מצורפת לצוות לראשונה לתקופת ניסיון מסתערבת.
שיטות האימונים והפעולה גורמות לכמה מאנשי הצוות לבצע מעשים שמשחיתים את נפשם ומערערים את ביטחונם. איום נוסף על שלמות הצוות הוא רומן חשאי בין אשתו של מפקד הצוות לבין אחד מחבריו. הדבר נחשף ומאיים לפורר את החבורה.
המתח האדיר והחיים תחת זהויות בדויות נותנים את אותותיהם - זהותו הישראלית של מפקד הצוות הכריזמטי מיטשטשת, הוא מתאהב ברופאה פלסטינית העובדת עבור החמאס, דבר שמוציא אותו מפוקוס ומסכן את פקודיו. מנגד, בכיר מבוקשי החמאס ממשיך להוביל פיגועים קטלניים שמחייבים את חברי הצוות להתגבר על כל מצוקות הנפש והמתחים הפנימיים ולעשות הכל כדי לעצור אותו, חי או מת
פאודה פרק 1  |  פאודה פרק 2  |  פאודה פרק 3 |  פאודה פרק 4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה